در حالی که به اندازه بنر تبلیغاتی (Banner Ad) رایج نیست، آسمان خراش یکی دیگر از انواع رایج تبلیغات وب است. تبلیغات آسمان خراش، که بلند و باریک هستند، نام خود را از ساختمان های بلندی گرفته اند که اغلب در شهرهای بزرگ می بینید. آنها معمولاً در سمت چپ یا راست محتوای اصلی صفحه قرار میگیرند، که به همه یا بخشی از آگهی اجازه میدهد حتی زمانی که کاربر در پنجره پایین میرود قابل مشاهده باشد.
تبلیغات آسمانخراش در دو استاندارد ارائه میشوند. اندازه -- 120 پیکسل عرض در 600 پیکسل ارتفاع (120x600) و 160 پیکسل عرض در 600 پیکسل ارتفاع (160x600). آنها می توانند حاوی تبلیغات متنی، تصاویر یا انیمیشن باشند. وقتی کاربران روی یک تبلیغ آسمانخراش کلیک میکنند، به وبسایت تبلیغکننده هدایت میشوند.
تعریف آسمان خراش (Skyscraper) در این صفحه یک تعریف پایه نگاشته شده توسط تک بورد است. اگر مایل به ارجاع به این صفحه یا استناد به این تعریف هستید، با شرط درج لینک به این صفحه می توانید از این محتوا استفاده کنید.
هدف تک بورد توضیح اصطلاحات کامپیوتری به روشی است که به راحتی قابل درک باشد. ما برای سادگی و دقت با هر تعریفی که منتشر می کنیم تلاش می کنیم. اگر بازخوردی درباره تعریف آسمان خراش (Skyscraper) دارید یا میخواهید یک اصطلاح فنی جدید پیشنهاد کنید، لطفاً با ما تماس بگیرید.
آیا می خواهید اصطلاحات فنی بیشتری یاد بگیرید؟ در خبرنامه روزانه یا هفتگی مشترک شوید و شرایط و آزمون های ویژه را در ایمیل خود تحویل بگیرید.