چه بخواهید چه نخواهید، بیشتر وب توسط تبلیغات اداره می شود. درست مانند تلویزیون یا رادیو، وب سایت ها می توانند با درآمدزایی از تبلیغات، محتوای رایگان ارائه دهند. در حالی که ممکن است گهگاه از تبلیغات وب خسته شوید، اکثر مردم موافقند که دیدن چند آگهی در اینجا و آنجا بهتر از پرداخت هزینه استفاده برای هر وب سایت است.
شاید پربارترین شکل وب باشد. تبلیغات همان بنر تبلیغاتی است. این یک تصویر مستطیلی و طولانی است که می تواند تقریباً در هر نقطه از یک صفحه وب قرار گیرد. بیشتر تبلیغات بنری دارای عرض 468 پیکسل در ارتفاع 60 پیکسل (468x60) هستند. آنها ممکن است حاوی متن، تصاویر یا گاهی آن دسته از انیمیشن های آزار دهنده باشند که تمرکز بر محتوای صفحه را دشوار می کند. صرف نظر از نوع بنر تبلیغاتی، وقتی کاربر روی تبلیغ کلیک می کند، به وب سایت تبلیغ کننده هدایت می شود.
تعریف بنر تبلیغاتی (Banner Ad) در این صفحه یک تعریف پایه نگاشته شده توسط تک بورد است. اگر مایل به ارجاع به این صفحه یا استناد به این تعریف هستید، با شرط درج لینک به این صفحه می توانید از این محتوا استفاده کنید.
هدف تک بورد توضیح اصطلاحات کامپیوتری به روشی است که به راحتی قابل درک باشد. ما برای سادگی و دقت با هر تعریفی که منتشر می کنیم تلاش می کنیم. اگر بازخوردی درباره تعریف بنر تبلیغاتی (Banner Ad) دارید یا میخواهید یک اصطلاح فنی جدید پیشنهاد کنید، لطفاً با ما تماس بگیرید.
آیا می خواهید اصطلاحات فنی بیشتری یاد بگیرید؟ در خبرنامه روزانه یا هفتگی مشترک شوید و شرایط و آزمون های ویژه را در ایمیل خود تحویل بگیرید.