تبلیغ تابلوی امتیازات یک تبلیغ گسترده است که در بالای صفحه وب (Webpage) قبل از هر یک از محتوای صفحه ظاهر می شود. این یکی از اندازه های استاندارد است که در تمام پلتفرم های تبلیغات اینترنتی استفاده می شود. اندازه استاندارد آن 728 پیکسل (Pixel) عرض در 90 پیکسل ارتفاع (728x90) است. تبلیغات تابلوی امتیازات می تواند مبتنی بر متن یا تصویر باشد و تصاویر از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند. آنها حتی ممکن است شامل انیمیشن باشند. کلیک کردن بر روی تبلیغ تابلوی امتیازات، بازدیدکننده را به صفحه فرود (Landing Page) تنظیم شده توسط تبلیغکننده هدایت میکند.
سایت اینترنتی (Website) دارندگان میتوانند تبلیغ تابلوی امتیازات را بالای سرتیتر (Header)
اندازه تبلیغ تابلوی امتیازات جایگزین استاندارد قبلی، 468x60 بنر تبلیغاتی (Banner Ad) شد. تبلیغات تابلوی امتیازات یکی از محبوبترین اندازههای تبلیغات آنلاین است که پس از واحد صفحه میانی (MPU) یا مستطیل متوسط 300x250 دوم است. آنها در کمپین های تبلیغاتی مبتنی بر پرداخت برای هر کلیک (PPC) و نرخ نمایش صفحه (Impression) رایج هستند.
تعریف تابلوی امتیازات (Leaderboard) در این صفحه یک تعریف پایه نگاشته شده توسط تک بورد است. اگر مایل به ارجاع به این صفحه یا استناد به این تعریف هستید، با شرط درج لینک به این صفحه می توانید از این محتوا استفاده کنید.
هدف تک بورد توضیح اصطلاحات کامپیوتری به روشی است که به راحتی قابل درک باشد. ما برای سادگی و دقت با هر تعریفی که منتشر می کنیم تلاش می کنیم. اگر بازخوردی درباره تعریف تابلوی امتیازات (Leaderboard) دارید یا میخواهید یک اصطلاح فنی جدید پیشنهاد کنید، لطفاً با ما تماس بگیرید.
آیا می خواهید اصطلاحات فنی بیشتری یاد بگیرید؟ در خبرنامه روزانه یا هفتگی مشترک شوید و شرایط و آزمون های ویژه را در ایمیل خود تحویل بگیرید.