مخفف "Pay Per Sale" است. PPS نوعی تبلیغات برخط (Online) است که در آن به ناشر وب برای هر فروش ایجاد شده توسط سایت اینترنتی (Website) او کمیسیون پرداخت می شود. این یک نسخه خاص تر از مدل هزینه در هر اقدام (CPA) است و معمولاً در وابسته (Affiliate) استفاده می شود.
اکثر تبلیغات آنلاین از مدل پرداخت برای هر کلیک (PPC) استفاده می کنند، که در آن مالک وب سایت به ازای هر کلیک بر روی یک بنر تبلیغاتی یا لینک (Link) مبلغ کمی دریافت می کند. در حالی که این نوع تبلیغات می توانند ترافیک زیادی برای وب سایت ها ایجاد کنند، فروش یا تبدیل را تضمین نمی کنند. با اجرای تبلیغات PPS، تاجران فقط برای کلیکهایی که منجر به فروش میشوند، هزینه پرداخت میکنند.
از آنجایی که تاجران فقط برای فروش انجام شده از تبلیغات PPS کمیسیون میپردازند، کمیسیون باید به اندازهای بالا باشد که ارزش آن را برای انتشارات وب (Web Publishing)
توجه: برای به حداکثر رساندن درآمد، بسیاری از وب سایت ها شامل تبلیغات PPC و PPS می شوند.
>تعریف پرداخت به ازای هر فروش (PPS) در این صفحه یک تعریف پایه نگاشته شده توسط تک بورد است. اگر مایل به ارجاع به این صفحه یا استناد به این تعریف هستید، با شرط درج لینک به این صفحه می توانید از این محتوا استفاده کنید.
هدف تک بورد توضیح اصطلاحات کامپیوتری به روشی است که به راحتی قابل درک باشد. ما برای سادگی و دقت با هر تعریفی که منتشر می کنیم تلاش می کنیم. اگر بازخوردی درباره تعریف پرداخت به ازای هر فروش (PPS) دارید یا میخواهید یک اصطلاح فنی جدید پیشنهاد کنید، لطفاً با ما تماس بگیرید.
آیا می خواهید اصطلاحات فنی بیشتری یاد بگیرید؟ در خبرنامه روزانه یا هفتگی مشترک شوید و شرایط و آزمون های ویژه را در ایمیل خود تحویل بگیرید.