در عصر حاضر، اکثر ما روزانه چندین ایمیل دریافت می کنیم. بسته به شغلتان، حتی ممکن است ده ها پیام روزانه دریافت کنید که هرزنامه (Spam) نیستند. در حالی که بهاندازه کافی سخت است که با این انبوه ایمیلهای دریافتی در یک روز همگام شوید، اگر چند روز عقب بمانید، رسیدن به آن تقریباً غیرممکن است. پس از مدتی، ممکن است با صدها پیام در صندوق ورودی (Inbox) خود مواجه شوید که به آنها پاسخ داده نشده است.
اگر در زیر انبوه بی پایان ایمیل در صندوق ورودی خود غوطه ور شوید، تنها راه ممکن است اعلام ورشکستگی ایمیل باشد. مانند ورشکستگی مالی، ورشکستگی ایمیل شامل نوشتن زیان ها و شروع مجدد است. زیرکانه ترین راه برای اعلام ورشکستگی ایمیل این است که تمام آدرس های ایمیل را از پیام هایی که به آنها پاسخ نداده اید در یک پیام قرار دهید. سپس پیامی ارسال کنید و توضیح دهید که از ایمیل خود خیلی عقب افتاده اید و از پاسخ ندادن عذرخواهی کنید. گزینه سریعتر، اما کمتوجهتر این است که به سادگی همه پیامهای قدیمی را حذف کنید و از نو شروع کنید، انگار هیچ اتفاقی نیفتاده است.
در حالی که بهتر است با حفظ ایمیل خود از ورشکستگی ایمیل جلوگیری کنید. برخی از افراد ممکن است تنها راه برای اطلاع از مکاتبات خود باشد. اگر در موقعیتی هستید که از افزایش تعداد پیامها در صندوق ورودی خود غرق شدهاید، مطمئن شوید که ابتدا به مهمترین پیامها پاسخ میدهید. سپس، به عنوان آخرین راه حل، اعلام ورشکستگی ایمیل ممکن است شروع جدیدی را به شما بدهد.
تعریف ورشکستگی ایمیل (E-mail Bankruptcy) در این صفحه یک تعریف پایه نگاشته شده توسط تک بورد است. اگر مایل به ارجاع به این صفحه یا استناد به این تعریف هستید، با شرط درج لینک به این صفحه می توانید از این محتوا استفاده کنید.
هدف تک بورد توضیح اصطلاحات کامپیوتری به روشی است که به راحتی قابل درک باشد. ما برای سادگی و دقت با هر تعریفی که منتشر می کنیم تلاش می کنیم. اگر بازخوردی درباره تعریف ورشکستگی ایمیل (E-mail Bankruptcy) دارید یا میخواهید یک اصطلاح فنی جدید پیشنهاد کنید، لطفاً با ما تماس بگیرید.
آیا می خواهید اصطلاحات فنی بیشتری یاد بگیرید؟ در خبرنامه روزانه یا هفتگی مشترک شوید و شرایط و آزمون های ویژه را در ایمیل خود تحویل بگیرید.