Hit معیاری است که در تجزیه و تحلیل سایت اینترنتی (Website) استفاده میشود. در حالی که "بازدید" و "بازدید" گاهی اوقات به جای یکدیگر استفاده می شوند، آنها دو چیز متفاوت هستند. هنگامی که کاربر از صفحه وب (Webpage) بازدید می کند، یک بازدید ثبت می شود. برای هر منبعی که از وب سرور (Web Server) دانلود می شود، یک ضربه ثبت می شود. بنابراین، معمولاً تعداد بازدیدها از تعداد بازدیدها بیشتر است، اغلب با نسبت بیش از 10 به 1.
اکثر صفحات وب به چندین فایل مانند تصاویر، اسناد ورق سبک آبشاری (CSS) و < ارجاع میدهند. فایل های x>. هر جاوا اسکریپت (JavaScript) محلی که در فایل (File) ارجاع داده می شود، همراه با خود صفحه وب، به عنوان یک ضربه به حساب می آید. بنابراین، اگر یک صفحه شامل هشت تصویر، ارجاع به دو سند CSS و پیوند به سه فایل جاوا اسکریپت باشد، هر بار که بازدیدکننده صفحه را میبیند، ۱۴ بازدید ثبت میکند.
زیرا بازدیدهای وبسایت بسته به تعداد بازدیدکنندگان ممکن است متفاوت باشد. منابعی که هر صفحه شامل می شود، معیار به ندرت برای اندازه گیری ترافیک وب سایت استفاده می شود. در عوض، بیشتر زبان نشانه گذاری فرامتن (HTML) معیارهای دیگر، مانند بازدیدکنندگان، بازدیدکنندگان منحصر به فرد، و بازدیدهای صفحه را ردیابی میکنند.
توجه: عبارت "بازدید" همچنین میتواند به تعداد نتایج موتور جستجو برای یک مدیر وب سایت (Webmaster) خاص. به عنوان مثال، اگر یک جستجوی Google انجام دهید که 300000 نتیجه ایجاد می کند، می توانید بگویید که پرس و جو 300000 بازدید داشته است.
تعریف اصابت (Hit) در این صفحه یک تعریف پایه نگاشته شده توسط تک بورد است. اگر مایل به ارجاع به این صفحه یا استناد به این تعریف هستید، با شرط درج لینک به این صفحه می توانید از این محتوا استفاده کنید.
هدف تک بورد توضیح اصطلاحات کامپیوتری به روشی است که به راحتی قابل درک باشد. ما برای سادگی و دقت با هر تعریفی که منتشر می کنیم تلاش می کنیم. اگر بازخوردی درباره تعریف اصابت (Hit) دارید یا میخواهید یک اصطلاح فنی جدید پیشنهاد کنید، لطفاً با ما تماس بگیرید.
آیا می خواهید اصطلاحات فنی بیشتری یاد بگیرید؟ در خبرنامه روزانه یا هفتگی مشترک شوید و شرایط و آزمون های ویژه را در ایمیل خود تحویل بگیرید.